El passat dijous 21 de Juliol, a l’Ateneu l’Aliança de Lliçà d’Amunt, va tenir lloc la festa de presentació de la 32ª edició de les 24 hores Internacionals de Resistència en Ciclomotor de la Vall del Tenes.
Els assistents a la festa van poder gaudir de la companyia de pilots guanyadors d’edicions anteriors, d’un recull de fotografies dels 32 anys d’història de les 24 hores, de 2 motos campiones en l’edició passada, entre d’altres.
En Joan Naudó, vicepresident del Grup 24 hores, va donar el tret de sortida a l’acte, on va agraïr en especial l’assistència de pilots, mitjans, patrocinadors locals i, sobretot, a les autoritats locals. Posteriorment, en Xavier Montins, Responsable de Comunicació del Grup 24 hores, va presentar la nova web del grup, la qual s’ha fet completament nova ja que la internacionalització d’aquesta prova a forçat un seguit de necessitats que l’antiga web no podia oferir.
Entre les novetats de la nova web, cal destacar el fet de ser multilingüe. Actualment la web es pot visitar en Català , Espanyol, Anglès, Francès i Italià . Aquesta web està pensada per poder oferir tants idiomes com sigui necessari.
Un altre fet a destacar és el de ser una Web 2.0., ja que aquesta està vinculada a plataformes i xarxes socials, fet que agilitza la comunicació entre la organització i els internautes. La nova web de les 24 hores no vol ser un plafó d’anuncis, sinó una web amb un contingut actiu els 365 dies de l’any.
En Xavier també va presentar les diferents seccions de la web les quals es podran anar adaptant a les futures edicions i necessitats del moment.
En nom de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt va parlar el Regidor d’Esports, Joan Valderrama. Amb les seves paraules va mostrar el gran suport que l’ajuntament del municipi ha donat, dona i donarà per a que aquesta festa del motor sigui un referent a tots els nivells. En Joan Valderrama també va anunciar que de cara l’edició vinent es treballarà en el nou circuit, el qual serà un circuit fix i estarà equipat per poder celebrar les 24 hores de la Vall del Tenes moltes edicions més.
Finalment, en Francesc Padró, president del Grup 24 hores, va tancar els parlaments fent un repà s de les inscripcions d’enguany, en les quals hi ha 5 equips internacionals (1 holandès, 1 francès i 3 italians) i també va comentar novetats referents a les Llicencies per poder corre. El Grup 24 hores i la Federació Catalana de Motociclisme han arribat a un acord per poder agilitzar aquest trà mit i fer-lo més econòmic.
En Francesc Padró va aprofitar l’ocasió per donar agraïments a tota la gents que col·labora voluntà riament amb les 24 hores de la Vall del Tenes i que gracies a ells, aquestes són una realitat any rere any.
Després dels parlaments hi va tenir lloc un piscolabis on tots els assistents van comentar les diferents novetats de l’edició d’enguany.





No hi han comentaris